07-19-2023, 15:00 PM
Pierwszą rzeczą jaką powinniśmy zrobić po zgubieniu telefonu lub jego kradzieży - zadzwonić na infolinię Centralnego Ośrodka Informatyki dla usługi mObywatel pod numerem 42 253 5474
- to tam, będzie można zastrzec mDowód. Jeśli mamy dostęp do innego telefonu - można też zalogować się ponownie do mObywatel. Jako, że dostęp do dokumentów i usług możliwy jest wyłącznie na jednym telefonie w jednym momencie, po pomyślnym zalogowaniu na nowym urządzeniu, zgubiony lub skradziony telefon zostanie automatycznie wylogowany.
- to tam, będzie można zastrzec mDowód. Jeśli mamy dostęp do innego telefonu - można też zalogować się ponownie do mObywatel. Jako, że dostęp do dokumentów i usług możliwy jest wyłącznie na jednym telefonie w jednym momencie, po pomyślnym zalogowaniu na nowym urządzeniu, zgubiony lub skradziony telefon zostanie automatycznie wylogowany.
Komputer przewyższy człowieka jak sam ułoży dowcip.