Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Halina - moje obrazki
#1
Z zamiłowania jestem ogrodnikiem, grafiki się ciągle uczę...ale tylko zimą!

Takie sobie letnie wspomnienia...

[Obrazek: dalie.png]

[Obrazek: lilie.png]

[Obrazek: osteospermum.png]
Cytuj
#2
Ogrodnik z Ciebie doskonały ale do wiosny jeszcze daleko usmiech 

Oklasky[Obrazek: emotka-roza.gif]
Cytuj
#3
Bardzo ładne wykonanie na pewno ze swoich zdjęć Oklasky Oklasky Oklasky
Cytuj
#4
Miłe dla oka takie piękne kwiaty w ten szary listopad
Cytuj
#5
Wspaniale oglądać kwiaty, pachnie w pokoju, za oknem  zima, a oczy widzą te piękne kolory i cudne prace Pierwszy
Cytuj
#6
Halinko piekne prace! Oklasky Oklasky
  [Obrazek: DRGBDUs.png]
Cytuj
#7
Halinko fakt, że jesteś wspaniałą ogrodniczką to dla mnie wiadome.
Pięknie oprawiłaś w rameczki swoje ogrodowe cudeńka. Gratuluję  Oklasky  Oklasky
Cytuj
#8
Witaj Halinko Uklon
Pięknie pokazałaś swoje urodziwe kwiatki Pierwszy Oklasky
Cytuj
#9
Bardzo dziękuję za miłe komentarze!



Przy okazji porządków komputerowych, z sentymentem pozwolę sobie pokazać trochę moich wspomnień z przygody z grafiką.
To właśnie na Elfogradzie stawiałam pierwsze kroki 6-7 lat temu, wiele zawdzięczam Szefowi za pomoc i edukację, życzliwość koleżanek i chyba moje zamiłowanie do uczenia się ciągle czegoś nowego.

Jako pierwszy był Corel:


[Obrazek: 1corel.jpg]



Fascynacja programem TwistedBrush  Studio –  cyfrowe odpowiedniki pędzli, a jest tych pędzli ok 1400.


[Obrazek: 2-malowanie-Pixarra.jpg]


[Obrazek: 2-pixarra.jpg]


Od początku ciągnęło mnie jednak do animacji…i na początek trafił mi się chyba najtrudniejszy Adobe After Effects uznawany jako jedno z najlepszych, profesjonalnych narzędzi przeznaczonych do tworzenia animacji oraz efektów specjalnych na potrzeby hollywoodzkich produkcji filmowych.

Cytuj
#10
Program BluffTitler jest rozwiązaniem dużo łatwiejszym, także pozwalającym na tworzenie animacji.